loading...
روانشناسی
elham بازدید : 31 سه شنبه 17 خرداد 1401 نظرات (0)

دریافت لیست قیمت نیوپایپ

برای دریافت لیست قیمت نیوپایپ می توانید وارد سایت پارسینا تچهیز شوید و لیست قیمت نیوپایپ را مشاهده کنید.

مزایای نیوپایپ

استفاده از فناوری روز دنیا

همانطور که در قسمت بالا گفتیم، برند نیوپایپ لوله های پنج لایه را با استفاده از آخرین فناوری روز تولید کرده است. این لوله های پنج لایه با تلفیق فلز و پلیمر ساخته شده اند. که  در آن ها بهره گیری از مزایای لوله های فلزی و پلیمری قابل رویت است.

استحکام و دوام بالا

به دلیل استفاده از فلز و پلیمر در ساختار این لوله ها، می توان گفت لوله های تولیدی کمپانی نیوپایپ استحکام و دوام بسیار زیادی دارند که همین ویژگی این برند را از دیگر برندهای موجود در بازار متمایز میکند.

برخوردار از استاندارد بهداشتی

از دیگر مزایای بسیار شاخص که محصولات کمپانی نیوپایپ نیز شامل آن می شوند،، برخورداری از تمامی استاندارد های بهداشتی است. با توجه به دارا بودن این مزایا می توان محصولات نیوپایپ را با خیال راحت در انواع لوله کشی بهداشتی ساختمان به کار برد.

نصب سریع و آسان

اگر شما هم جزو افرادی باشید که در زمینه لوله کشی ساختمان فعالیت می کنید، باید بدانید که یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در لوله ها قابل اهمیت است، نصب سریع و آسان آن ها است. با توجه به این موضوع می توان گفت محصولات نیوپایپ از این ویژگی برخوردارند.

و قابلیت نصب سریع و راحت این نوع لوله ها نسبت به سایر لوله های موجود در بازار استفاده از این لوله ها را افزایش داده است.

قیمت مناسب نسبت به کیفیت و کاربرد

شاید شما هم این نکته را در انتخاب لوله رعایت کنید که لوله انتخابی شما علاوه بر داشتن قیمت مناسب از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد. 

نکته ای که باید به آن توجه کنیم قیمت مناسب محصولات برند نیوپایپ است. محصولات کمپانی نیوپایپ علاوه بر داشتن قیمت مناسب از کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار هستند.

مقاومت در برابر خوردگی

شاید شما هم بار ها و بارها لوله های فلزی را دیده باشید که با گذشت زمان و با قرارگیری در جای مرطوب،دچار زنگزدگی یا خوردگی می شوند. ولی نکته ای که در محصولات نیوپایپ وجود دارد، استفاده تلفیقی از لوله و پلیمر در در تولید این محصولات است.

بنابراین لوله های پنج لایه نیوپایپ مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

دیگر ویژگی های منحصر به فرد محصولات نیوپایپ

همانطور که در بخش ابتدایی توضیح دادیم، برند نیوپایپ در تولید انواع لوله های پنج لایه از فلز و پلیمر استفاده کرده است. 

پليمر منحصر به فرد PEX كه در علم شيمي به طلاي پليمر معروف مي باشد، در لايه هاي خارجي و داخلي خواصي مانند مقاومت در برابر خوردگي، رسوب، پوسيدگي، جلوگيري از افت فشار و… را محقق نموده و آلومينيوم با جوش طولي اولتراسونيك علاوه بر ايجاد مقاومت عالي در برابر فشار خواصی مانند عدم نفوذ پذيري اكسيژن و كاهش انبساط طولي به برتري اين محصول نسبت به ساير لوله ها افزوده است.

در نهایت تكنولوژي برتر و تلفيق هوشمندانه آلومينيوم آلياژي و پليمر PEX ، لوله هاي با توان تحمل مداوم دماي ۹۵c در مدت ۱۱۴ سال در فشار ۱۰bar را ایجاد کرده است.

کاربرد محصولات برند نیوپایپ

استفاده از لوله های پنج لایه نیوپایپ در گرمایش از کف جهت گرمایش

لوله پنج لايه نيوپايپ PEX-AL-PEX تنها لوله اي مي باشد كه جهت مصارف آب گرم تا دماي ۹۵c مورد تاييد مقررات ملي ساختمان قرار گرفته است.

لوله کشی آبرسانی و آشاميدني نیوپایپ

همانطور که در بخش بالا توضیح دادیم، برند نیوپایپ موفق به اخذ تاییدیه بهداشتی را داشته است. با توجه به وجود این مزایا که محصولات نیوپایپ نیز از این مزایا مستسنا نیستند از لوله نیوپایپ جهت استفاده در انتقال آب آشاميدني براي مصارف آب سرد و گرم کاربرد دارد.

از طرف دیگر می توان كاربرد لوله های نیوپایپ را در صنايع پزشكي و بهداشتي از اين لوله در صنايع پزشكي نظير توليد گازهاي طبي و سيستم هاي دياليز و… استفاده ميشود همچنين اين لوله در صنايع غذايي، دارويي و اغلب مواد شيميايي كه در آن از دماي كمتر از ۱۰۰c استفاده مي گردد، كاربرد دارد.

کاربردهای صنعتی برند نیوپایپ

همانطور که میدانید امکان زنگ زدگی و خوردگی انواع لوله های فلزی بسیار بالا است، با توجه به این موضوع بسیاری از محققان سعی کرده اند در مصارف صنعتی لوله هایی را به کار ببرند که مقاومت بالایی را در برابر خوردگی داشته باشند.

بنابراین می توان گفت در كارخانه هاي توليد مواد شيميايي كه لوله هاي فلزي كارايي لازم را ندارند از انواع لوله های نیوپایپ استفاده مي گردد و ساير كاربردهاي آن در صنايعي نظير كشتي سازي و ماشين سازي و… مي باشد.

كاربرد انواع محصولات برند نیوپایپ در سيستم هاي حرارتي و برودتي 

به علت توانايي مطلوب اين لوله در مقابل فشار و ترك خوردگي از آن در فن كويل، سردخانه، سيستم هاي مولد سرما و… استفاده مي گردد. همچنين از اين لوله به علت توانايي كاركرد بلندمدت در دماي ۹۵c در رادياتورها و با توجه به ضريب انتقال حرارت مناسب در سيستم گرمايش از كف استفاده مي گردد.

کاربرد محصولات نیوپایپ در سيستم گرمايش از كف

در سيستم گرمايش از كف، آب گرم در داخل لوله هاي پنج لايه كه در زير كف پوش ساختمان قرار گرفته است. جريان مي يابد و انرژي تابشي را به سمت بالا منتشر مي كند. اين روش مطلوب ترين نوع توزيع حرارت را به همراه دارد. اين روش به دليل صرفه جويي در مصرف انرژي، توزيع يكسان گرما و دوري از مشكلات ناشي از وجود رادياتورها، همچون سياهي ديوارها، گرفتگي و پوسيدگي لوله ها و تعمير و نگهداري در كشورهاي اروپايي فراگير شده است.

از اين سيستم علاوه بر گرمايش ساختمان، براي ذوب برف و يخ در باند فرودگاه ها، لنگرگاه هاي بارگيري، مجموعه هاي ورزشي (نظير زمين فوتبال) ورودي ساختمانهاي بزرگ و بيمارستانها و… استفاده مي شود.

اتصالات نيوپايپ از آلياژ برنج با آبكاري نيكل ساخته مي شود تا از خوردگي، سايش، فرسايش و رسوب گيري آن جلوگيري شود. فن آوري نوين در طراحي، توليد و كنترل كيفيت دقيق، به همراه اورينگهاي ويژه ، دوام و آب بندي كامل را در شرايط سخت كاري و زمان طولاني تضمين مي نمايد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 3,015
  • بازدید کلی : 13,124